maandag 3 augustus 2015

Publicatie in In my search of Vincent I found Y O U!


Mijn essay over mijn verwantschap met Vincent Van Gogh is uitgemond in een publicatie in In my search of Vincent I found Y O U!

Jolande van Lith, het brein achter het project Het publiek van Vincent, bundelde in In my search of Vincent I found Y O U! haar ontmoetingen met Van Gogh-liefhebbers. Daarnaast presenteert ze ook eigen werk - schilderijen, foto's, beeldhouwwerken en zelfs een film - waartoe Van Gogh en de ontmoetingen haar inspireerden.

Voor mijn bijdrage bewerkte ik mijn blogbericht over Van Gogh tot een langer essay dat los van dit blog kan worden gelezen.

De expositie In my search of Vincent I found Y O U! loopt tot eind augustus in de Van GoghGalerie. Het naslagwerk kost 20 euro en wordt in alle Van Gogh-musea in Nederland te koop aangeboden.

Lees ook: Het publiek van Vincent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten