zondag 28 september 2014

Stiftdicht-cyclus Complot

Stiftdicht-cyclus Complot wablieft?
Van februari tot september 2014 werkte ik aan de stiftdicht-cyclus Complot.

Ik ging hiervoor helemaal los met een zwarte stift op museumcatalogi, recepten, kranten, essays, interieurbladen, e-mails, roddelbladen en brieven uit mijn eigen brievenbus.

Waarom?
We worden door complotten omringd. Het is aan mij als dichter om u daarvan bewust te maken.

Echt?
Echt.

Kan ik die gedichten herlezen?
Dat kan. Scroll gezellig van boven naar onder op mijn blog (u komt misschien nog andere leuke dingen tegen) of gebruik de links.

Welke links?
Die hieronder, duh!

In beeld
Kerst met boze ingrediënten
What shocks you more?
Van Glory tot neo-Grey
Rosy werd een wit leren kus
The garden of extinct bulbs
O.ref-140220
Vrijheidsbeeld uit zilverpapier
Dank u
Domotica, een fornuis dat te lang aanstaat
Politics.be
Lijden
B-MS.2332 Sectie 13/7

2 opmerkingen: