vrijdag 1 april 2016

3 jaar


Vandaag blaast wardmertensschrijft.blogspot.be drie kaarsen uit. U mag mij kussen.

Hebt u me de voorbije twaalf maanden gevolgd en gelezen? Bedankt, merci, thank you, danke! Eigenlijk verdient u een kus of een taartje om in te bijten.

Ik geniet nog steeds ontzettend veel van deze plek. Experimenteren, wroeten en prullen met woorden en zinnen, dat is waar ik van houd. Dit blog is mijn speeltuin. Hier kan ik mijn hoofd uitgieten via koelkastpoëzie, achteromgedichten en spinsels over wonen. O ja, af en toe laat ik ook eens een boek achter. Heb jij er een gevonden? Ik hoor het graag.

Dit zijn de meest gelezen berichten van het afgelopen blogjaar:

Poëzie
Fruitkorfje
Houtbewerking (1)
Het kijken naar televisie stelt gerust

Essay 
Een ruïne
Een brief
Het publiek van Vincent

Proza
De blauwe man
Vissen redden

Nog meer lezen, horen of zien?
Kijk hier en hier.

Goesting in nog eens twaalf maanden met af en toe een fragment, een gedicht, essay of kortverhaal?  Volg me:
Op Google+
Op Youtube
Op Facebook

2 opmerkingen: