vrijdag 18 november 2016

Berlijn met voetnoten - Regenboog

Begin juli trok ik voor acht dagen naar Berlijn. Tijdens de trip hield ik een logboek bij. Dat leverde 29 notities op. De voetnoten voegde ik later toe. Vandaag notitie 25.


Regenboog
Siegessäule
Tussen de urbane jungles op de terrassen wappert al eens een regenboogvlag. Op de draagriem van een rugzak van een man in een restaurant is een regenboogje gestikt. De Converse Store zet een schoen met een regenboogmotief in de etalage. Op de deuren van cafés, restaurants, hotels en winkels plakken regenboogstickers.

1 opmerking:

  1. Mooie, vreemde foto! Dacht echt dat er een regenboog verborgen was in het uitspansel en dat ik nog een beetje wazig uit mijn ogen keek, omdat ik niet direct mijn brilletje vond. Ochtendpost.

    BeantwoordenVerwijderen